En mand henvender sig med smerter over lænd og op i ryggen.
Har svært ved at dyrke motion og sin hobby som lystfisker. Har haft disse smerter i 8 år. De opstod efter … læs mere her.

RygsmerterBehandling: Akupunktur + Zoneterapi + Massage

En ung pige på 14 år ønsker hjælp til at mindske menses smerter. Smerterne starter nogle dage før menses og er så kraftige, at hun er sengeliggende. Det giver en del fraværsdage i skolen … læs mere her.

Menses smerterBehandling: Akupunktur + Zoneterapi

Vi aftaler et forløb med akupunktur og zoneterapi og efter … læs mere her.

Spædbarn spiser meget ofteBehandling: Akupunktur + Zoneterapi

En sclerose patient har plauqe i sine nakkehvirvler, hvilket bevirker smerter ud i højre skulder.Hun henvender sig for smertlindring. Vi aftaler et forløb med akupunktur … læs mere her.

Sclerose patient med smerterBehandling: Akupunktur + Zoneterapi

En mand henvender sig med smerter og hævelse omkring øjnene. Der flyder tyk sekret fra øjnene og øjenmusklerne er stive. Det bevirker dårlig koordinering af synsmusklerne og dårligt syn. Han er henvist til special læge, men der … læs mere her.

ØjenlidelseBehandling: Akupunktur + Ansigtszoneterapi

En mand henvender sig med smerter over fodryggen og i balle og lænd. Ankommer i sandaler. Er jæger og natur menneske, men smerterne har hindret ham i at nyde sin hobby. Han får 2 behandlinger med … læs mere her.

SmerterBehandling: Akupunktur + Zoneterapi + Massage

En kvinde er plaget af depression igennem  8 mdr. Hun får fast behandling med zoneterapi og massage ca 1  x mdr., men det har ikke kunnet løse problemet. Vi aftaler en session med healing og zoneterapi. Et par dage efter … læs mere her.

DepressionBehandling: Zoneterapi

En kvinde henvender sig med ønsket om at få mere energi. Hun er plaget af tilbagevendende hudinfektioner igennem 10 år og har desuden prøvet at blive gravid i 3 år. Hun har en søn på 5 år. Vi aftaler et forløb med akupunktur og … læs mere her.

Behandling Fertilitet
GraviditetBehandling: Akupunktur + Zoneterapi

En mor kommer med sit barn, der har fået lagt dræn i hø. øre, og skulle nu have lagt dræn i venstre øre p.g.a. væske i mellemørerne, høretab og ørepine. Efter 1. behandling med zoneterapi sov pigen natten … læs mere her.

Børn med øreproblemerBehandling: Zoneterapi

En kvinde havde gennem de sidste 2 år haft tiltagende episoder med voldsom svimmelhed og kvalme, der gjorde, at hun måtte gå i seng for mørklagte gardiner. Hendes sociale liv var gået i stå … læs mere her.

Menieres sygdomBehandling: Akupunktur + Zoneterapi